שלבים  לטיפול באתר

כל אדם בתכנית צריך לבקש כמה פעמים ביום בקשה להגדלת השמחה, מעבר לכך צריך לבקש כמה פעמים ביום טיפול ממוקד על פי השלבים שנמצאים בלימוד הקורס  חשוב לזכור שהקורס נישאר פתוח ארבעה חודשים ואחרי זה ייסגר כמו כן רק האדם הרשום שקנה ה קורס יקבל טיפול באתר ,

בקשת הטיפול עובד בפשטות על פי הבקשה שלכם  האתר מקושר לבעל שם טוב הקדוש רוחני כל מה שצריכים לעשות זה לכתוב  השם ושם אמא ובקשת הטיפול תשלחו את הטופס (שוב חשוב לבקש טיפול כמה פעמים ביום שצריך הכלי לטיפול הוא התשלום ששילמתם לקורס וזה כלי קטן אם מחלקים אותו לארבעה חודשים לכן חשוב ההשקעה הקטנה שלכם לבקש כמה פעמים ביום טיפול)..

הטיפול הוא רוחני ולא דורש מכם פעולה מסוימת חוץ מלבקש את הטיפול, כמו כן חשוב שתעשו פעולות להגדלת השמחה כמו שמלמדים באתר בכדי להגדיל את השמחה ולגלות את הנשמה וכך לחיות בתוך מציאות ניסית ממש.

חשוב שתתמקדו בטיפול להגדלת השמחה בלבד טיפול בכדי להגיע לשמחה כמו שאתם לומדים בקורס ולא להתפזר לדברים אחרים כי אם לא לא תגיעו למטרה שלכם. מעבר לזה הטיפול מוגבל רק לנושאים אלו ולא יעבוד לבקשות אחרות. הגדרנו הטיפול בצורה כזו בכדי לעזור לכם להתמקד ולהגיע באמת להגדלת השמחה הרצויה. 

יש לזכור שאור השמחה זה אור כללי שמשפיע על הכל ולכן אדם שרוצה לעבוד דרך השמחה לא ממוקד בלפתור את הבעיות אלא רק בלהגדיל את השמחה ובצורה כזו אור הנשמה יכול להתגלות בתוך מימד הנפש ורק אז מתחילה חוקיות ניסית ממש בחיים שלנו.

*לאחר סיום שליחת הבקשה ניתן לרענן את העמוד בדפדפן (או ע"י לחיצה על F5) ולאחר מכן לשלוח בקשה נוספת*

*לאחר סיום שליחת הבקשה ניתן לרענן את העמוד בדפדפן (או ע"י לחיצה על F5) ולאחר מכן לשלוח בקשה נוספת*

חשוב לזכוררק אדם הרשום באתר יקבל ריפוי!

טיפול יומי

תכתבו את שמכם ובקשה מפורטת לטיפול (רק אדם רשום יקבל טיפול) 

סרטוני הדרכה לחברי האתר בלבד

הקדמה

שיעור 1

שיעור 2

שיעור 3

שיעור 4

שיעור 5

שיעור 6

שיעור 7

שיעור 8

שיעור 9

שיעור 10

סוף קורס שפע